Wat denken onze klanten ? - Alternativ

Howden Belgium

“Vlotte, efficiënte en correcte samenwerking in een open sfeer!”

Herman Kerremans, CEO

Lexitech

“Ik waardeer de dynamiek van Alternativ en hun duidelijke vastberadenheid om het project voort te zetten, ondanks de coronacrisis. Het project was goed opgezet, verliep soepel en werd op tijd afgerond. Het einde van de werken was voorzien voor half april en eind april hadden we kunnen verhuizen, maar we hebben gewacht tot de coronamaatregelen werden opgeheven. De nieuwe kantoren zijn gloednieuw. Ik zal er eindelijk met veel trots onze klanten kunnen ontvangen, dat was vroeger lang niet het geval!”. Zo concludeert Geert Vanderhaeghe, die vol lof is over het professionalisme en de efficiëntie van de teams van Alternativ alsook over hun respect van het budget, dat als een erezaak werd beschouwd.

Geert Vanderhaeghe, General Director

Skylane Optics

“Alternativ begreep meteen onze noden”

“Het was een globaal renovatieproject waarbij Alternativ al haar beloften is nagekomen (expertise, creativiteit en naleving van de deadlines) en dat ons heeft gerustgesteld in het idee dat er nog steeds zoiets bestaat als een goede service!”, zo concludeert Quentin Bolle, die zichtbaar tevreden is met zijn keuze voor Alternativ om zijn werkplaats in een nieuw jasje te steken.

Quentin Bolle, Operations Director

Boeing

Ik heb erg genoten van de samenwerking met Alternativ aan dit prestigieuze project.

Uw leiderschap en vaardigheden op het gebied van projectmanagement gedurende het project waren uitstekend.

Ons nieuwe kantoor ziet er erg leuk, fris en levendig uit dankzij de geweldige inspanningen van Team “Alternativ”.

Nogmaals bedankt.

Het was een genoegen om met u en uw team samen te werken.

Ik wens je het allerbeste voor toekomstige projecten.

Shivam Shrivastava, Project Manager - Global Real Estate , Boeing

KPMG

Ingrid Sitters, Director of Facilities at KPMG Belgium, is delighted with this cooperation with Alternativ, and underscores the acumen of the teams: the creation of an up-to-date, efficient and inspiring work space perfectly in tune with the company’s philosophy.

Ingrid Sitters, Director Facilities

Napoleon Games

“Ze begrepen onmiddellijk wat Napoleon Games nodig had. Het was een uitstekende ervaring, ik zou het aan iedereen aanraden die van plan is hun kantoor te herinrichten”

Bernhard Creytens

Trenker

“Verschillende onderaannemers van Alternativ zijn op een feestdag komen werken.

Die flexibiliteit en het feit dat ze nauwgezet binnen het budget van de klant blijven, zijn hun sterkste troeven.”

Rodolphe Trenker, CEO

BAM

Dit project zou niet mogelijk zijn geweest zonder de reactiviteit, het scherpe inzicht en de professionaliteit van Alternativ – van het opfrissen van een ruimte tot een volledige omvorming, echt een geslaagde opdracht! “

Véronique Van Den Berghe, Facility Manager

Monard Law

“Mijn collega’s en onze cliënten zijn zeer opgetogen. Dit mooie resultaat hebben we te danken aan de grote beschikbaarheid van Alternativ bij het opvolgen van het project.

Er zijn weinig of geen tussenpersonen tussen de commercieel verantwoordelijke en de ontwerper van de plannen. Om meubilair te kiezen of een kleur te bepalen zit je meteen bij de juiste gesprekspartner.

Ik kan zo’n open samenwerking alleen maar toejuichen.”

Frédéric Lettany, Partner

Flinn, “Fusing Law and INNovation”

“We hebben al eerder met Alternativ samengewerkt en we waren zeer tevreden over hun inzet en de luisterbereidheid van de projectverantwoordelijke. De operationele teams zijn uitzonderlijk efficiënt.

“Het is echt een plezier om met Alternativ samen te werken,”

Laurence Hayaux, Partner

Santhéa

Nog een voordeel van deze uiterst efficiënte samenwerking met Alternativ: “We hebben eindelijk een vergaderzaal die die naam waardig is!” De AD van Santhea en al zijn Naamse en Brusselse collega’s zijn erover in de wolken.

Yves Smeets, General Director

Euroscreen

“Wat ik vooral van onze samenwerking onthoud, zijn in mijn ogen de aspecten die het welslagen van een project bepalen: een strikte naleving van de planning zowel bij de vergaderingen als bij de uitvoering, de kwaliteit van de materialen en van de onderaannemers, en de bekwaamheid van de Alternativ medewerkers die ons bij elke stap hebben begeleid. Het gebeurt niet vaak dat je zoiets kunt zeggen van begin tot eind, maar ik heb nog nooit een werf meegemaakt die zo vlot is verlopen als deze.”

Fernand Timsonet, Finance Manager

Chiesi

“We hebben onze medewerkers zeer vroeg betrokken bij het creatieproces van onze nieuwe werkruimtes, via een aantal workshops met Alternativ. Het viel me op dat daar véél en erg verrijkende ideeën uitkwamen. En te oordelen aan de superenthousiaste reacties van onze medewerkers beantwoordt het resultaat helemaal aan hun verwachtingen! Trouwens, ik beveel iedereen Alternativ aan omwille van hun creativiteit: het zijn professionals die de kunst verstaan om projecten te realiseren die heel bijzonder zijn.”

Stéphane Piret, Finance Manager

Ménarini Bénélux

Goed luisteren, dat is een attitude die gegarandeerd leidt tot kwaliteit. Net als de passionele gedrevenheid om goed werk af te leveren. “Bij Alternativ houden ze van hun vak!” besluit meneer Brunori.

Luca Brunori, Chief Financial Officer

Clinique Saint-Jean, Bruxelles

Alternativ in één woord? ‘Efficiënt’ is het eerste woord dat bij hem opkomt. En als hij verder de samenwerking tijdens het project overschouwt, voegt hij daar nog drie kenmerken aan toe: “Proactiviteit, de beheersing van de kosten en het luisterende oor.”

Cédric Vande Kerkhove, Attaché aan de CEO, verantwoordelijk voor het beheer van overkoepelende projecten

Space Applications Services

Al meer dan 20 jaar verloopt onze samenwerking met Alternativ vlekkeloos.Kleine of grote ‘avonturen’ zowel in België als in het buitenland … Elke uitdaging – soms met ongelooflijk korte deadlines – werd steeds tot een goed einde gebracht door een competent en enthousiast team dat altijd beschikbaar was en alles met een brede smile deed.Nogmaals onze dank aan het hele team!

Françoise Glinne, Administration Department Manager

ODOO

“De nieuwe inrichting viel echt in de smaak bij onze medewerkers. Vooral de keuken, die een plek is geworden waar mensen elkaar  tegenkomen, lunchen, gesprekken voeren – een gezellige ruimte die de samenwerking bevordert. Dit innovatieve, creatieve en esthetisch erg fraaie project vat de belangrijkste eigenschappen die we bij Alternativ waardeerden goed samen.”

Anne Charlotte Corbel, Office Manager

LolaLiza

En in tegenstelling tot wat we hadden gevreesd, is het in de open space over het algemeen stil zodra iedereen zich op zijn werk concentreert”, besluit Mélanie Dedoncker, overtuigd door een zinvol project dat de ondernemingsgeest bevordert en waarvan het budget (plafond) en de timing (strak) door Alternativ werden gerespecteerd.

Mélanie Dedoncker, Building Director

Ambos NBGO

Notre relation avec Alternativ ? « Straight to the Point. Droit au but. Gain de temps, gain d’argent. On a apprécié la grande réactivité d’Alternativ et la diligence des équipes à respecter le timing.

Et désormais, nous avons des locaux où AMBOS NBGO est particulièrement fier de recevoir ses clients ! »

Christina Trappeniers et Caroline Wildemeersch, Partner

Cofinimmo

Het is een plezier om met Alternativ te werken

Zeer goed en gegrond advies, snel en efficiënt met een top team.

Zeer professioneel, om onze vele samenwerkingen in een notendop te verwoorden.

Bérangère Verwilghen, Project Manager